Lap.hu rovatok
Miért érdemes itt hírdetni?
A Startlap rovatok egy téma köré szerveződött linkgyűjtemények.
Tartalmuk nagyon hasonlít egy kereső által felsorolt 100-600 linkhez, a különbség annyi, hogy nem motor válogatja őket össze, hanem olyan szakemberek, hobbijuknak élők, akik jól ismerik az adott témát. Ezek a szerkesztők általában azért ismerik mélyebben az adott területett, mert napi kapcsoaltban vannak vele és már az adott lap elindulásnál is ez volt szívük vágya (nálunk ilyen volt az első lap, a szules.lap.hu gyűjtemény) vagy azért, mert egy új terület feldogozására elindítottak egyet, és az összeállítás, még inkább a folyamatos fenntartás és tisztítás kapcsán ássák bele magukat a világ ezen szegletébe – esetünkben pl. az intim.lap.hu oldal.
Egy LAP.hu rovat több mint a keresőoldal
- Szakmai tapasztalatot is magában foglal
- Téma köré szervezödik
- Akkor is el lehet indulni egy témában, ha én, mint érdeklődő nem ismerem a legjobb kereső kulcsszavakat
- Nem 11 111 111 és még millió oldal jön fel, akik valamikor is egyszer bevették azt a kulcsszót, hanem 300-600, és az is csoportosítva, rendszerezve.
- A kiemelés, előresorolás nem az oldalon alkalmazott trükkök és a keresőmotor együttműködésének eredménye, hanem a szerkesztő valódi tartalmi értékelését tükrözi.
- A LAP.hu oldalakon elhelyezett hirdetések mások, mint a keresőmarketing oldalon elhelyezettek!
- Többször is alkalma van látni az érdeklődőnek, mielőtt rákattint, ezért már ";megfőzte” a látogatót.
- Akik kulcsszóra kattintottak volna, itt is átkattintanak, ha meglátják az oldalon (érdemes nem csak a főoldalt, hanem akciós oldalt, újdonságot hirdetni)
- Fenntartja az érdeklődést, hogy minden egyes alkalommal látják "majd ha 18 hetesen szükségem lesz rá, itt megtalálom" mondja a kismama a 4D ultrahangra.
- Annyira targetált a LAP-hu oldal, mintha a hajnövesztő óriásplakát csak akkor jelenne meg a járókelő előtt az utcán, amikor az érzékelő letapogatta, hogy kopasz. :-)
Szerintünk a LAP.hu oldalon azok tudnak jól hirdetni akik:
- Hosszabb időn keresztül, imagehirdetést tartanak fenn, mintegy "elérhetők" amikor szükség van rájuk
- Rövidebb időszakokra, de speciális, aktuális ajánlatot tesznek ki, és hírlevélfeliratkozókat (regisztrálókat) keresnek.
- +1 A legjobban azok tudnak hirdetni, akik olyat hirdetnek, ami az adott oldalon csak KICSIT szerepel, mert már van rá újabb aloldal. Példa erre a kismamaruha, ami a kismama.lap oldalon szinte csak továbbutalásként van jelen (www.kismamaruha.lap létezik) miért? Lsd külön, lentebb
Az érdeklődőkre jellemző, hogy minden nap bekukkantanak kedvenc oldalukra, nagyjából 7-40 napon keresztül. Eddig biztosan találnak új olvasnivalót. Ha beépül a napjaikba az oldalra kattintás, akkor nagyjából 1-2 hetente ";beugranak” szétnézni.
+1 ötlet hirdetésre: -EXTRA átkattintás:
A látogató csak nézelődik az oldalon. Úgy, mintha áruházban lenne. Mielőtt elhagyja a boltot, a kassza előtt érdekes, apró, színes mütyürök vannak. Bár most épp nincs szüksége rájuk, de még lehet – gondolja, és markol belőlük. Ezek nálunk a stratlap társoldal dobozok.
A kismama.lap-on a kismamaruha, a gyerek.lap-on a gyerektábor, gyerekbolt, gyerekruha, a nyelviskola ilyen "kiszervezett" tevékenységek. Már nincs rá lehetőség, hogy a linkeket ott tároljam, de azért érdekelné a nézelődőket. Viszont nagyon kevesen kattintnak rá a gyerekbolt.lap-ra :-(. De ha a egy bizonyos gyerekbolt, ha egy érdekes játék, ha egy játszóház van a lapon – mint hirdető – akkor ";de érdekes, jól jöhet még”
és kattint.
Utána már Önön és az oldalán múlik , hogy a nyitott, lehetőségeket értékelő érdeklődőből vásárló/regisztráló/ügyfél váljon.
Bannerek, kondícók
Minden oldalunkon két banner-helyet tudunk értékesíteni. A bal felsőt és a középsőt 214x200 pixel méretben.
Ár szempontjából nem teszünk különbséget a két hely között.
Szokásos foglalási egységünk az egy banner-hely/hónap. Természetesen ennél rövidebb időszakokra is el tudunk fogadni hirdetéseket.
Árainkat a foglalt időszak hossza és a foglalt bannerhelyek mennyisége jelentősen befolyásolja.
További infromációk:
Kozma Emese
|